دومین پیروزی شهرداری گرگان در بسکتبال غرب آسیا سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان: مسابقات آسیا غیرقابل پیش‌بینی است فتح‌الله‌زاده: بعضی داوران روی علایق رنگی سوت می‌زنند نورمحمدی: بعضی تیم‌ها گل می‌زنند، بعضی تیم‌ها حرف می‌زنند جباری: امیدوارم استقلال قهرمان شود| همه پیشکسوتان پشت استقلال هستند جلالی: برای تیم امید سراغ گزینه‌های باتجربه می‌رویم نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین + قیمت و لینک خرید هم‌بازی طارمی در راه بارسلونا هشتمین طلا به نام امام رضا(ع) | انگیزه بالای والیبالیست‌ها برای طلای پارالمپیک جدیدترین اتهام مدیران سابق مس رفسنجان؛ ۴۰۰ سکه طلا و مقادیری دلار و یورو برای رشوه! حساب‌رسی عملکرد ۴۲۳ میلیاردتومانی فدراسیون کشتی پورموسوی: ۱۸۰ دقیقه باید بجنگیم تا در لیگ بمانیم مجیدی فصل بعد جای نکونام را می‌گیرد؟ پرسپولیس چطور متحول شد؟ امیری موثرتر از بیرانوند و عالیشاه مهاجم استقلال چشم اوسمار را گرفت عملکرد نکونام زیر ذره‌بین شهریاری نتیجه و ویدیو بازی والیبال ایران و کوبا(۶ خرداد ۱۴۰۳)| شکست پشت شکست
سرخط خبرها

نوازی در نقش مربی بدنساز استقلال!

  • کد خبر: ۱۸۸۰۱۲
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
نوازی در نقش مربی بدنساز استقلال!
در روز‌هایی که یوسو سسمای اسپانیایی هنوز به ایران بازنگشته محمد نوازی به عنوان مربی بدنساز در استقلال فعالیت می‌کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، چرایی نیامدن یوسو سسمای اسپانیایی به تمرینات استقلال و از دست دادن زمان قابل توجه برای کسب آمادگی بدنی بیشتر با حضور این مربی تبدیل به یک معمای پیچیده شده و روشن نیست که به چه دلایلی مدیران باشگاه استقلال نمی‌توانند زمینه ساز حضور این مربی در تمرینات استقلال شوند.

درحالی که براساس آخرین اخبار از باشگاه استقلال قرار شده اقدامات نهایی برای بازگشت سسما و پسرش به ایران فراهم شود تا تمرینات بدنی استقلال زیر نظر این دو مربی اسپانیایی که عمیقا مورد اعتماد نکونام قرار دارند، انجام شود، اما در روز‌هایی که این مربیان در استقلال حضور نداشتند محمد نوازی کار تمرین دادن به بازیکنان را در این بخش به عهده داشت و به عنوان مربی بدنساز فعالیت می‌کرد.


این تصمیم درحالی از سر ناچاری از سوی جواد نکونام اتخاذ شده که نوازی هیج سررشته‌ای از علوم تمرینی بدنی ندارد و در سال‌هایی که فعالیت خود را به عنوان کمک مربی آغاز کرده هرگز در این حضور کاری انجام نداده است.

اینکه نکونام به چه دلیل امور بدنی تیمش را به دست نوازی سپرده قطعا از سر ناچاری است، اما اگر نگاهی به مصدومیت‌هایی که در همین اندک زمان گذشته از لیگ برتر برای استقلال رخ داده بیندازیم به این نتیجه می‌رسیم که استقلال به هر دلیل با مشکلاتی از این ناحیه مواجه است و بدن بازیکنان این تیم وضعیت مناسبی ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->